Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, June 10, 2012

WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL





Siapakah yang tergolong dalam kategori cantik, angkat tangan sekarang. hihihi. Kalau ditanya  semua nak cantik kan? Tapi apakah maksud cantik di mata kamu semua...?? Setiap orang memiliki kecantikan masing-masing dan itu sudah pasti. Namun kecantikan adalah relatif.

'Inner beauty'....eta rasa kecantikan inilah yang sebenar-benarnya cantik. Kecantikan yang lahir dari dalam hati seseorang membuatkan seseorang itu istimewa. Kekuatan dan ketabahan hati di saat melalui masalah di mana pada waktu yang sama dia lemah tetapi semakin tabah dan kuat menghadapi ujian dan dugaan dari Allah s.w.t bagi mengharungi masa hadapan.

Persona yang lahir dari hati yang ikhlas akan terpancar keserian di wajah membuatkan kecantikan itu begitu berharga. Rasa kasih-mengasihi yang wujud dalam hati melahirkan kebaikan dan keprihatinan tehadap sesama insan dan makhluk di dunia ini sekaligus akan mendapat rahmat dan penghargaan yang tiada tandinganya.
Semoga kita adalah golongan yang cantik dari uar dan dalam kerana kecantikan inilah yang sebenar-benarnya cantik dan tidak ternilai harganya. Dan semoga kita adlaah golongan yang cantik di mata sesiapa sahaja terutama sekali Allah s.w.t. Amin... Keep smile....


 “Outer beauty attracts, but inner beauty captivates.”






6 comments:

  1. semua orang camtik .. cuma , kecantikan tu terlalu subjektif untuk dinilai ~

    ReplyDelete
  2. kecantikan itu sebenarnya dari dalam diri kita sendiri bagaimana kita menjaganya juga satu faktor yg penting :D ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...